POGOJI POSLOVANJA
Sobe so na dan prihoda na razpolago od 13.00 ure naprej, na dan odhoda pa do 11.00 ure.
Potrditev rezervacije
Za dokončno rezervacijo termina najmanj 30 dni pred predvidenim prihodom je potrebno ponudbo poslano s strani recepcije Sončne hiše potrditi s plačilom avansa, ki znaša 30% vrednosti ponudbe in sicer na poslovni račun družbe, obenem pa je potrebno navesti podatke kreditne kartice (ime in priimek imetnika, številka kreditne kartice in veljavnost). Za dokončno rezervacijo termina najmanj 14 dni pred predvidenim prihodom je potrebno ponudbo poslano s strani recepcije Sončne hiše potrditi s plačilom celotne vrednosti ponudbe in sicer na poslovni račun družbe. Z rezervacijo se gost strinja z ustreznimi hotelskimi pravili o odpovedi in neprihodu ter z vsemi dodatnimi hotelskimi pravili in pogoji, ki se nanašajo na rezervacijo in bivanje v hotelu.
Odpoved rezervacije
Odpoved rezervacije, ki jo je gost potrdil s plačilom avansa ali s plačilom celotne vrednosti in mu je bila poslana Potrditev rezervacije s strani hotela, ni mogoča. V primeru odpovedi rezervacije do 14 dni pred predvidenim prihodom nepreklicno zaračunavamo celotno vrednost avansa, ki ga ni mogoče prenesti na novi termin. V primeru odpovedi 14 dni ali manj pred predvidenim prihodom, gostom zaračunamo celotno vrednost storitve.
Poslovanje z darilnimi boni
Vsi darilni boni so veljavni 6. mesecev od datuma izdaje. Gostom z darilnimi boni svetujemo, da se predhodno pozanimajo o prostih terminih in možnostih koriščenja storitev. Darilni boni so veljavni 6.mesecev, vendar je potrebno termin dokončno rezervirati vsaj 30 dni pred iztekom darilnega bona. Odpoved koriščenja darilnega bona ni možna v kolikor je bila gostu poslana Potrditev rezervacije s strani hotela. Po odpovedi rezervacije darilni bon v celoti zapade in storitev ni možno prenesti na novi termin. Darilnih bonov, katerim je veljavnost potekla ni mogoče izkoristiti.
Pri politiki vodenja in odpovedi rezervacij delujemo skladno s fleksibilnostjo, ki jo narekuje poslovanje, zato vsako odpoved obravnavamo posebej.Ker vas vedno lahko presenetijo nepredvideni dogodki, na katere nimamo vpliva, lahko svojo rezervacijo zavarujete tako, da z eno izmed zavarovalnic sklenete Zavarovanje odpovedi turističnega potovanja. Tako si prihranite nevšečnosti ob morebitni odpovedi rezervacije z vaše strani.
Vračilo denarja za že plačano storitev, rezervacijo ali darilni bon ni možna. V kolikor se spremeni cena rezervirane storitve ali paketa, velja cena, ki je veljala ob rezervaciji.